Organik listelerinizi daha etkili hale getirmek için 4 adım
arama motoru optimizasyonu
organik arama
Organik listelerinizi daha etkili hale getirmek için 4 adım
seo
seo ayarları
seo bilgileri
Hiç yorum yok
Organik arama sonuçlarınızı nasıl artırabilirsiniz? Köşe yazarı Jason Decker, girişlerinizi araştırmacılara ve potansiyel müşterilere daha çekici kılmak için dört temel adımın ana hatlarını vermektedir.
Sen meraklı bir dijital pazarlamacısın. Google'ın en iyi uygulamalarını takip ediyorsunuz ve "tüm SEO blog'larını" okuyorsunuz. Pandalar, Penguenler, Possums ve Güvercinler hakkındaki kapsamlı bilgilerinizle bir zookeeper gibi ses çıkarıyorsunuz. Organik arama sıralamalarını her zaman iyileştirmenin yollarını arıyorsun. Bunun yerine zaman olan bu gri (hatta siyah) şapka taktikleri bazı araştırma yatırım oh çok cazip , sana bir adım geri almak ve organik SERP listesinin temelleri bakmak öneririz.
Dijital pazarlamacılar tarafından çoğu zaman göz ardı edilen bir alan, katılımı ve organik girişleriyle ilişkili tıklama oranı (TO). Sıralamada ne kadar çok geliştiğiniz önemli değil, listenizin kendisi zorlayıcı değilse, hepsi boşuna!
Google TO bir olduğunu teyit etmemiştir direkt sıralama faktör, ama bu slayt Mart 2016 SMX West bir Google mühendisi gelen tıklama oranı önemli bir rol oynadığını göstermektedir.
Google'ın sıralama algoritmasından bağımsız olarak, tüm dijital pazarlamacılar, organik listeleri araştırmacılara cazip hale getirmek ve potansiyel müşterilere cazip hale getirmek için çaba gösteriyorlar. Bu öneriler, organik arama sonuçlarını iyileştirmenize ve ek nitelikli trafiği kullanmanıza yardımcı olacaktır.
1. Adım: Nispeten düşük bir tıklama oranı olan sayfaları tanımlayın
Google Analytics'te, Edinme> Arama Konsolu> Açılış Sayfaları'na gidin ve verileri bir CSV veya Excel belgesine dışa aktarın. Yüksek Gösterimler, düşük ortalama pozisyon ve olan sayfaları tanımlamak nispeten pozisyonuna göre düşük CTR.
AdvancedWebRanking.com üzerinde büyük bir çalışma vardır konumuna göre ortalama TO , bir kılavuz olarak kullanabilirsiniz. Bu analiz, iyileştirilecek öncelikli açılış sayfalarının bir listesini oluşturmanıza yardımcı olacaktır.
2. Adım: Başlık etiketlerini genişletmek için fırsat bulma
Bir giriş için TO'yu artırmak için yapabileceğiniz en iyi şeylerden biri, Sayfa Başlığının etkililiğini artırmaktır. Geri 2014 yılında , Google piksel uzunluğuna dayalı olması Title Tag sınırı değişti organik Title Tag genişliğinde belirgin bir azalma ile sonuçlandı (512px olduğu tahmin). Bu yılın Mayıs ayında, SEO'lar her yerden memnuniyet duyuyordu, Google bu sınırı 600 piksele yükseltti, yüzde 17 artış oldu!
Bu artan alanı ve daha yüksek öncelikli anahtar kelimeler eklemek için fırsattan yararlanın (henüz yapmadıysanız). Mevcut Meta Tag görüntülemek için kolay bir yol ücretsiz onları indirmek için Screaming Frog SEO Spider Aracı .
Sorun, yeni piksel tabanlı sınırın uyulması zor ve basit bir karakter sayımından daha zor görselleştirilmesidir. Örneğin, bir "W", "l" den daha fazla yer kaplıyor. Her şey büyüklükte, şimdi karakter sayısı değil. Meta Etiketlerinizi geliştirirken ve genişletirken, bir SERP Önizleme Aracı kullanmanızı öneririm. Bu, girişinizin (URL, Başlık ve Açıklamanın) bir Google SERP'de nasıl görüneceğini görmenize yardımcı olacaktır.
Mayıs ayında Google SERP güncellemesinden sonra, biz popüler SEO araçları yeni kurallar yansıtacak şekilde güncellenir olmasaydı fark, bu yüzden biz kendi yarattığı Google SERP Aracı SEO uzmanları yeni, genişletilmiş piksel sınırları görselleştirmek yardımcı olur.
3. Adım: Meta etiketlerinizi daha çekici hale getirin
En İyi Sayfa Başlıklar genellikle gazete başlığı gibi yazılmıştır. İlginç, ilgi çekici, açıklayıcıdırlar ve genellikle duygu uyandırırlar. İşte iki sıkıcı başlık ve gerçekten çarpıcı bir çekici / ilgi çekici başlık örneği.
Başlık Etiketi ipuçları
Başlık Etiketinizde hedef anahtar kelimelerin bulunması halen çok önemlidir, ancak umut vadeden potansiyel müşterilerin önemini ihmal etmeyin. Kullanıcı niyet için optimize ilk ve SEO anahtar kelimeler ikinci . Başlık için birkaç ipucu ipucu:
- Web sayfanız bazı türden bir liste içeriyorsa, öğelerin sayısını belirtin. Örneğin: 17 Lezzetli Brokoli Tarifler Your Kids Love Will
- Sayfa, bir video veya sunum içeriyorsa, şunu belirtin. Örneğin: Yeni Macbook / Video İnceleme w kokuyor 10 Neden
- Özel karakterler öne çıkıyor, ancak denize girmeyin.
- Fiyatlandırma veya satış numaralarından bahsedin.
- Zamanında / alakalı içerik anahtardır. Bir randevu verin. Örnek: Kasım 2017 12 Hafif Dizüstü Mevcut
- Gibi: ücretsiz başlık analizörü kullanın http://coschedule.com/headline-analyzer
Açıklama ipuçları
Ayrıca zorlayıcı ve açıklayıcı bir Meta Açıklamayı da unutmayı unutmayın. Meta Açıklamanızı, Başlık Etiketi ekstrenizi tamamlamak ve genişletmek için kullanın. İkna olun; Bir eylemi teşvik edin.
Meta Açıklamaları'nın net bir SEO değeri (TO dışındakileri) olmadığından, doğal olarak uymadıkça anahtar kelimenizi Açıklamanıza zorlamak konusunda takıntılı olma. Hepsinden önemlisi, merak uyandırın ve araştırmacıları tıklamaya ikna edin.
4. Adım: SERP'nizin zengin snippet'lerle sayfadan atılmasını sağlayın
Yapısal işaretleme için vızıltılar son birkaç yıldır sessiz kaldı, ancak bu göz ardı edilmemesi gereken güçlü bir stratejidir. Zengin snippet'ler, SERP'nizi sayfadan atlayarak TO'nuzu artırır ve rekabetlerinizin sağındaki tıklamaları çalarsınız.
Yapısal işaretlemeyi doğru bir şekilde kullanmak ürünlerin öne çıkmasını sağlayabilir. Aşağıdaki örnekte yıldız derecelendirmesi, inceleme sayısı, fiyat ve ürünün stokta olup olmadığı gibi güçlü bilgiler gösterilmektedir. Arama motoru sonuçlarında çok değerli bilgi var!
Reçete yapılı işaretlemeyi kullanmak da gerçekten güçlü olabilir. Aşağıdaki resimde, büyük bir fotoğrafı ve bir tarif için gereken malzemelerin çoğunu görebilirsiniz. Gerçekten ilk sonuç olarak sayfayı atlar. İkinci sonuç için, yıldız derecelendirmesini, inceleme sayısını, pişirilecek zamanı ve tabii ki bir resmi fark ettiniz! Vay canına, bu çok güçlü.
Tarif tarifi çok popüler, bunları kullanmıyorsanız Google'ın ilk sayfasını yapamazsınız. İyi haber şu ki, uygulamayı çok basit hale getirmek için çeşitli WordPress eklentileri ve ücretsiz araçlar var.
Bazı diğer güçlü zengin snippet'ler ekmek kırıntıları, müzik, (dikkate değer) insanlar, video içeriği ve etkinliklerdir. Akla gelebilecek hemen hemen her sayfada tıklama oranını artıracak zengin snippet bulabilirsiniz. Google büyük vardır Yapılandırılmış Biçimlendirme için Kılavuzu , bir Test Aracı ve hatta bir Veri İşaretleyici'nin herhangi bir kod uygulamak zorunda kalmadan Google Search Console yapılandırılmış işaretlemeyi kullanmak için. Bu ücretsiz özellikleri kullanmamak için mazeret yok!
Temel özelliklere geri dönme
Meta Etiketlerinizi genişletip geliştirdikten sonra, Google Arama Konsolu'ndaki ilerlemeyi izleyin. Organize listenizi zamanla test edin ve geliştirin.
Benzersiz, etkileyici ve alakalı bir Sayfa Başlığı ve Açıklamayı yazmanın temellerine geri dönerek sağlanan organik trafikteki çarpıcı artıştan şaşkın olabilirsiniz. Meta Tag'ınızın bir arama sonucu ile ziyaretçi arasında kalan tek şey olduğunu unutmayın!
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder