10 Ocak 2017 Salı

Marka ve yerel Bilgi Grafiği sonucu: Hangisi daha iyi?

  Hiç yorum yok

Köşe yazarı Tony Edward, hangi Bilgi Grafiği sonuçlarının farklı senaryolarda uygun olduğunu açıklıyor. Hangisi işiniz için doğru?


Google'ın Bilgi Grafiği genişleme beri, ben farklı etrafında sorular ton elde ettik Bilgi Grafiği sonuçlarına . Müşterilerimden ve işletme sahiplerimden edindiğim en sık sorulan sorulardan biri, hangi Bilgi Grafiği sonuçlarının olması gerektiğidir: genel bir marka veya yerel panel.
Bu soruya cevap aramadan önce, marka ve yerel Bilgi Grafiği panelinin neye benzediğine ilişkin bazı örnekler verilmiştir.

Marka

Yerel

Tercih edilen cevap, düşündüğünüz kadar basit değildir. Çok işin türüne ve nasıl işletildiğine bağlı. Örneğin, ideal Bilgi Grafiği sonuçlarının farklı olacağı dört senaryo bulunmaktadır.
  1. Yalnızca çevrimiçi iş
  2. Birkaç yere sahip işletmeler
  3. Ülke çapında yüksek hacimli yerlerde iş
  4. Bir konuma sahip ancak güçlü bir markaya sahip bir işletme
Aşağıda, yukarıdaki senaryoların her birinin dökümü ve Bilgi Grafiği sonuçlarının örnekleri verilmiştir.

Yalnızca çevrimiçi iş

Kesinlikle çevrimiçi olan yalnızca bir işletme, bir depo veya merkez ofisi konumu için bir Google My Business profiline sahip değilse, doğal bir Bilgi Grafiği sonucuna sahip olmayacaktır. Genellikle, markalı bir Bilgi Grafiği sonucu, bu tür işletme için görünen sonuçtur.
Örneğin, çevrimiçi bilgisayar donanımı ve yazılım satıcısı Newegg için görünen bir Bilgi Grafiği sonucu var. Onlara göre ideal sonuç, markalı bir Bilgi Grafiği sonucu olacaktır.

Birkaç yere sahip işletmeler

İki ila üç konuma sahip bir işletme, ülke genelinde görünmesi için marka bilinci oluşturma bir Bilgi Grafiği ve işletme konumlarının bulunduğu bölgelerde görünmesi için hem marka hem de yerel markaların bulunmasını istemektedir.
Bu, şirket hakkında bilgi arayanlara ve onların yakınındaki yerleri arayanların ihtiyaçlarını karşılayacak.
Aşağıda, aynı işletme için görünen hem markalı hem de yerel Bilgi Grafiği panellerine bir örnek verilmektedir. Markanın yerelin üzerine yerleştirildiğine dikkat edin.

Çok sayıda lokasyona sahip iş

Çok sayıda yerler var İşletmeler markalı Bilgi Grafiği ve isteyeyim yerel paketi  arama sonuçlarında görünmesini. Bu, kullanıcıların marka bilgisini ve potansiyel olarak ziyaret edebilecekleri konumlar için daha fazla seçenek sunacaktır.
Burada, markalı Bilgi Grafiği'nin göründüğü TravelStore'un sonucunun bir örneği ve seyahat acentesinin konumlarının üçünü gösteren yerel bir paket bulunmaktadır.

Tek bir yerde ve güçlü bir markayla iş yapmak

Bir konuma sahip bazı yerel işletmeler güçlü bir marka varlığına sahiptir ve Google bunun için aslında bir Karma Bilgi Grafiği paneli sonucuna sahiptir. Hem marka hem de yerel panelin özelliklerini birleştirir.
İşte Empire State Building'in Bilgi Grafiği paneline bir örnek. Markalı panellerde yaygın olan bir Wikipedia açıklaması ve sosyal profil bağlantıları içerdiğine dikkat edin.



Bazı işletmelerin aynı adı paylaştığı, ancak bir tanesinin diğerlerinden daha fazla kurulduğu ve Bilgi Grafiği sonuçları için yarıştıkları benzersiz durumlar da vardır.
Burada, Auto Europe markası Bilgi Grafiği'nin, Chatsworth, California'nın yakınında bulunan Auto Europe adlı bir işletme için yerel bir sonuç üzerinde yer aldığı bir örnek verilmektedir.
Google Bilgi Grafiği içinde iş sıralama nasıl fikir almak için kullanabilirsiniz Google Bilgi Graph API aracı . Bu aracı kullanmak için öğrenebilirsiniz burada .
Kapanışta, bunun, farklı işletme türleri için görünebilen farklı Bilgi Grafiği panel sonuçlarına ışık tutmasına yardımcı olacağını umarım. İstediğiniz sonucu optimize etmek için harekete geçmeye başlayın!





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder